09 de juny 2009

Universitari!


El día D i l'hora H era el passat divendres 5 de juny cap al migdia, però la meva floreta estimada no se'n va saber estar, i uns minuts després de les 10 ja erem dins la Intranet de la UOC. Uns segons després, em va dir... Papa, que no ho veus, ets APTE!!! Amb un 6'5 de mitjana!!!.
I el més increible de tot plegat, amb un merescudíssim 8 a l'examen de Filosofía sobre un text infumable de Kant. N'estava convençut de que l'havia suspès, de tant complicat que em va semblar!.
Bé, doncs, alea iacta est. Nous temps, nous canvis, nou rumb. D'ara en endavant espero i desitjo tindre més temps per escriure aquí. A partir del setembre deixaré perdre els meus passos pels passadissos i aules de la UB-Filosofía, per continuar aprenent de tots. Només volia això, continuar aprenent!. I el més gratificant: la meva filla estarà estudiant 2on. any d'Història al mateix edifici de la UB al Raval barcelonés...
Gràcies emocionades a tots els que m'heu donat el vostre suport incondicional des de l'ombra!.

14 comentaris:

Ferran Caballero ha dit...

Moltes felicitacions! espero que a partir d'ara sigui més fàcil fer un cafè amb vos!

Una abraçada, mestre! I fins aviat!

Pedra Lletraferida ha dit...

El cafè entre el Mestre Ferran i l'ignorant que s'asseu a la darrera fila de l'aula, serà ben aviat, descuidi! Gràcies pels ànims, Ferran, de veres!

mar ha dit...

Enhorabona!!!
i tal com diu en Ferran, jo també espero que ara sigui més fàcil poder gaudir de la teva presència a les trobades (néstic preparant una pel juliol... he d'acabar de quadrar l'agenda... diga'm quin dia et va bé...)
un petó ben gran i una forta abraçada d'ós

Isabel Romana ha dit...

Felicidades. Pocas cosas hay más satisfactorias que conseguir lo que se desea con tanta fuerza. Un abrazo.

Pedra Lletraferida ha dit...

Gràcies, Mar! Estem en contacte per tal de concretar quin dia em va bé per la trobada del Juliol. T'avanço però que treballo els caps de setmana del 4 i 5, i del 18 i 19, de matins. Records a tothom!.

Pedra Lletraferida ha dit...

¡Gracias a ti por la felicitación, Isabel, y bienvenida a ésta tu casa!. En efecto, después de muchísimos años, y de no pocos intentos, he conseguido uno de mis sueños: seguir empapándome de saber, ésta vez en la Universidad. ¿Hay alguna cosa que llene más?. Un abrazo.

Montse/Arare ha dit...

Moltes felicitats!!!!!
:)**

Alejandro ha dit...

Muchas felicitaciones, sé que no paso casi nunca por acá (la barrera del idioma lo hace complicado) pero no podía irme esta vez sin felicitarlo.

Saludos.

Unmei ha dit...

Eii Moltes felicitats Pedra!! Per fi!! Espero que tot et vagi molt bé! :D

Pedra Lletraferida ha dit...

Montse, Alejandro i Noemí: gràcies a tots per les vostres felicitacions, i com ja comento en el post, després de l'estiu espero fer servir aquest espai per guixar-hi les parets i dir-hi la meva, com ja fa temps, com sempre. Una abraçada i uns petonsassos!

zel ha dit...

Enhorabona!!!! Enhorabona!!!!

Jo també sóc apte/apta, el pràcticum 2 i...ja sóc llicenciada en psicopedagogia, la UOC m'ha robat moltes hores, però...jatà! Petons!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.