20 de setembre 2018

Re-obrim el blog!

9 anys després tornem a ser de nou al rierol de la Pedra Lletraferida, on sovint hi deixarem caure còdols arrodonits o punxeguts que ens facin cercles excèntrics cap a les vores del pensament. He abandonat FB i Twitter només i exclusivament per poguer abocar-hi aquí les meves anades d'olla amb els privilegiats que em vulguin llegir i criticar. S'han acabat les males costums de les XX.SS que no són ni xarxes ni socials, perquè només són poder i control. Sigueu benvinguts, amics meus tots!

7 comentaris:

Manelh ha dit...

Ànims Pere! També em plantejo sovint deixar part de la presència a xxss. De moment segueixo enganxat.
Abraçada!!
Manel

Montse ha dit...

YEAH!!! Jo hauria de fer el mateix, però no m'acabo de decidir... no tinc temps per al blog i el tinc abandonat des de fa ... crec que més d'un any! A veure si tinc temps per "tornar als blogs" (roda el món...) Fins aviat!

Pedra Lletraferida ha dit...

Espero veure't sovint per aquí, Manel! Abraçada.

Unknown ha dit...

Hola! ens varem coneixer al face i t'aniré seguint.

Margaret ha dit...

Molt bona tarda. 😘🌹

zel ha dit...

Bentornat. Jo també tornaré. Farta de facebook. De totes maneres t'he anat llegint.

Pedra Lletraferida ha dit...

Montse, Margaret, Unknown i Zel:
Benvinguts sigueu txts a aquesta casa on encara hi estic posant llibres a les lleixes i on encara hi ha molta pols per treure.
Passeu i agafeu seient, si us plau. The show must go on.
Agraït per haver-me donat l'oportunitat de continuar aquí amb les meves lletres ferides.
La sensació d'alliberament del FB ha sigut brutal i indescriptible.
Abraçada a txts!!!